Sneupersarchief

Dit weblog is een vervolg op een ander blog, waarop ik fotografie en geschiedenis combineerde. ‘k Heb voorlopig besloten fotografie op een laag pitje te zetten. Daarom lijkt het me verstandiger de geschiedenis-tak apart te publiceren.

Met enige regelmaat (misschien een paar keer per maand) hoop ik op dit weblog een artikel te plaatsen. Soms samengesteld met behulp van archivalia die ik in het verleden al heb bekeken en mogelijk in de toekomst ook met documenten en dergelijke die momenteel nog “onaangeroerd” in de archieven liggen opgeslagen.

Dit is het eerste artikel, ter introductie en als test om te controleren of het spul allemaal werkt zoals bedacht.

Veel leesplezier gewenst.

, , , ,

  1. #1 door sneuper op 02/10/2012 - 11:38

    Dit is een test-reactie.

    Reageren kan door hieronder in het lege vlak te klikken, een tekst in te vullen en een naam en e-mailadres in de daarvoor bestemde vakken. Het mailadres wordt niet getoond in de reactie.

    Als U een eigen website beheert kunt U het adres daarvan (de URL) in het daarvoor bestemde vakje invullen.

    Eerste reacties moeten door mij (sneuper) worden goedgekeurd, het kan dus even duren voordat U eerste reactie zichtbaar wordt. Als er eenmaal een reactie is goedgekeurd zullen de volgende reacties direct zichtbaar worden als U precies hetzelfde mailadres en eventueel dezelfde URL opnieuw invoert.

  2. #2 door Rob Alberts op 08/10/2012 - 07:49

    Ik ben benieuwd!
    Jouw geschiedenisblogs lees ik altijd met veel plezier!
    Vriendelijke groet

  3. #3 door groninganus op 08/10/2012 - 08:33

    Succes Geert!

  4. #4 door Hendrika op 08/10/2012 - 10:15

    Hier is ‘ie dan, je nieuwe weblog. Dit is niet aan seizoenen gebonden. Veel plezier gewenst met het schrijven van je geschiedenisverhalen.

  5. #5 door Jaap Niemeijer op 10/10/2012 - 17:35

    Ook veel succes Geert. Een stukje eigenbelang is in die wens wel begrepen, want ik hoop via jou ook weer wat mee te kunnen nemen uit jouw schitterende verhalen over o.a. de genealogie, zoals je al deed met de van Vondel-familie..

  6. #6 door Jan K. alias Afanja op 11/10/2012 - 11:29

    ’t Heeft even geduurd, maar nu heb ik je nieuwe weblog dan toch aan mijn reader toegevoegd.
    Veel succes en vooral ook veel plezier met deze nieuwe start.

